ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΛΟΚ

ΣΑΣ   ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ  ΜΠΛΟΚ
ΣΑΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΛΟΚ

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Ισως να ειμαστε κάτι ανάμεσα σε Ομηριστες ή Ονειριστες,, ή απλά κάποιοι που επιτέλους βλέπουμε την πραγματικότητα!!

ο  χρόνος  θα το δειξει  . Ακολουθούν αναρτήσεις porosnews

ΕΝΑΣ ΤΕΡΆΣΤΙΟΣ ΘΗΣΑΥΡΟΣ,, ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΣ!


Αγαπητοί μου φίλοι όσοι από εσάς παρακολουθείτε την σελίδα της EtaireiaMeletonProistorikesKephallenias θα έχετε διαπιστώσει οτι έχουμε δημοσιεύσει ένα μεγάλο αριθμό από το φωτογραφικό αρχείο της Εταιρείας μας που έχει σχέση με τις αρχαιολογικές αναζητήσεις στην λογική οτι αυτό δεν ανήκει μόνο σε εμάς αλλά σε όλη την κοινωνία και πολύ περισσότερο σε όσους ασχολούνται κατ' επάγγελμα ή από αγάπη με αυτόν τον χώρο. Ένα μεγάλο μέρος του φωτογραφικού μου αρχείου που με αφορά προσωπικά και έχει να κάνει οχι με εμένα αλλά με τα κοινωνικά δρώμενα στα οποία συμμετείχα ενεργά για τουλάχιστον 35 συνεχόμενα χρόνια μαζί με αγαπημένους μου φίλους και συνεργάτες κρίνω οτι σταδιακά και στο μέτρο του δυνατού οφείλω να το δημοσιοποιήσω διότι ούτε αυτό τελικά μου ανήκει. Ο κίνδυνος να χαθούν πολύτιμα στοιχεία που έχω στην κατοχή μου όπως δυστυχώς συνέβη με την ολοκληρωτική καταστροφή ενός πολύτιμου αρχείου όταν κάηκε το οικογενειακό μας σπίτι στα Αννινάτα, με υποχρεώνει να το παραδώσω στην κοινωνία που με εμπιστεύτηκε όλα αυτά τα χρόνια. Μερικά από τα πρόσωπα που θα δείτε στα φωτογραφικά αρχεία δυστυχώς δεν είναι σήμερα εν ζωή. Και μόνο για αυτόν τον λόγο θα έλεγα οτι είναι μια αναγκαία οφειλή στην μνήμη τους και μια θαυμάσια ευκαιρία να τους ξαναθυμηθούμε και να τους μνημονεύουμε βλέποντάς τους.

Εταιρεία Μελετών Προϊστορικής Κεφαλληνίας 

ΟΔΥΣΣΕΥΣ : τύμβον δὲ βουλοίμην ἂν ἀξιούμενον
τὸν ἐμὸν ὁρᾶσθαι· διὰ μακροῦ γὰρ ἡ χάρις.
Ευριπίδης : "Εκάβη" στιχ. 319-320
 — στην τοποθεσίαΗγεμονικός Μυκηναικός θολωτός τάφος Τζαννάτων Πόρου.

Cefalonitis CefalonitisΠολύ σωστή κίνηση, εύγε !
Gerassimos Moshonas Η δημοσίευση των στοιχείων της προσφοράς των ανθρώπων που ανεμίχθησαν με τα κοινά και πήραν αποφάσεις καθοριστικές για τον τόπο, ειναι γνώρισμα της δημοκρατικής ευαισθησίας σου, ε λοιπόν φίλε μη περιμένεις προχώρησε στην δημοσίευση.
Θεοδώρα Ζαφειράτου Αγαπητέ Μάκη, συμφωνώ απολύτως με τη δημοσιοποίηση τέτοιου είδους ιστορικών πληροφοριών. Βέβαια υπάρχουν και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους, που φροντίζουν την ες αεί διατήρηση της πολύτιμης αρχειακής κληρονομιάς!

Makis Metaxas Αγαπητή Θεοδώρα χαίρομαι πολύ που μας υπενθυμίζεις την θεσμική και αναντικατάστατη παρουσία των Γενικών Αρχείων του Κράτους για την διαφύλαξη αρχειακού υλικού που αξίζει την αρχειοθέτησή του. Σε πρώτη φάση σκέπτομαι να δημοσιοποιήσω κυρίως φωτογραφικό υλικό που οι εν ζωή θα μπορέσουν τώρα που είναι ενωρίς να αναγνωρίσουν τα πρόσωπα ούτως ώστε να καταγραφούν και να αρχειοθετηθούν στην συλλογική μας μνήμη. Αργότερα όταν θα έχω το χρόνο (που δεν βλέπω να τον έχω) ευελπιστώ να ασχοληθώ με κείμενα και έγγραφα. Εάν παραμένω ακόμη στο F/B παραμένω κυρίως γιατί μου δίνει την δυνατότητα να μοιραστώ πληροφοριακό υλικό (που έχω την άποψη οτι δεν μου ανήκει ) και δεν ξέρω άλλο καλύτερο τρόπο να το κοινοποιήσω σε όσους θα ήθελαν να είχαν πρόσβαση σε αυτό.

ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΙ ΟΜΗΡΙΣΤΕς ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΖΑΝΝΑΤΑ = ΙΘΑΚΗ



σχολιασμοι Αρη,, Ομηριστη Ρισιανοθιακου






POROSNEWS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ABRPAN 
Σχόλια
Stamatia Vitsentzatou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Νικόλαος Καμπάνης Γιώργο, επειδή τώρα που η θεωρία, "ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΛΙΚΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ" διεθνοποιείται και μας βλέπουν εμάς στην Κεφαλλονιά και σοβαροί άνθρωποι από την Αυστραλία μετά τα μεσάνυχτα, Μαλτέζοι και Γκοζιτάνοι από τα νησιά της Κίρκης και της Καλυψώ όλο το υπόλοιπο 24ωρο, κάνε μου τη χάρη να κρύψουμε λίγο αυτά που ανεβάζουμε για εσωτερική κατανάλωση με τη θάλασσα που έφτανε μέχρι τα Τζαννάτα, γιατί οι άνθρωποι αυτοί είναι σοβαροί σε Πανεπιστήμια, γνωρίζουν πόσο έχει ΑΝΕΒΕΙ η στάθμη, σε όλη τη Μεσόγειο μετά το λιώσιμο των πάγων.... Λέω μη γίνουμε προς τα έξω ρεζίλι και μας πάρει όλους η μπάλα... Άντε να τους εξηγήσω ότι εγώ έχω άλλη θεωρία.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ,, ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΤΟΥhttp://porosvress.blogspot.gr/2015/09/fotis-family.html






POROSVRESS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΠΟΡΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΕΙΜΑΙ "ΠΟΡΟΜΕΝΟΣ" ,,ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ,,, ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ 1953,,ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΡΟΝΝΩΝ 60 ΕΚΑΤΟΣΤΑ,, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΡΤΥΡΙΕς, ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑI   ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΑ ΝΗΣΑΚΙΑ ΣΤΑ ΛΙΜΕΝΙΑ,, ΙΣΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ,,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΑΝ Η ΘΑΛΑΣΣΑ 3.500 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ,, ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΑΒΡΑΑΜ, ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ "ΒΟΧΥΝΑΣ" ΜΠΑΖΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΟΛΙΣΘΙΣΕΙς,, ΚΑΙ ΟΠΩς ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΞΠΕΡ,, ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥς
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ,, ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΑΦΟΥ,, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩς ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΩΝ ,,ΕΚ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΟς,, ΕΝΑ ΑΠΟ ΠΥΡΓΙ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΙΝΟ,, ΚΑΙ Ως ΑΚΟΜΗ Η ΜΕΤΑ ΕΝΩΣΗ ΠΕΙΟΧΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΑ ΛΙΜΝΗ,, (ΛΕς ΝΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΑΝΕ ΤΥΧΑΙΑ?)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ,,ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ "ΡΟΥΑ" ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΑς ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ,,ΠΡΟς ΕΥΜΑΙΟ,, (ΙΣΩς ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟς) ,, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΕΣΠΡΟΤΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟ ΔΟΥΛΙΧΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΚΗ?
Oπως και στην περ'ιπτωση Μεντωρα,, που από Τάφο  πέρασε σε Ιθάκη με προορισμο να  πάει Σίδερο, και να φέρει Χαλκό λες  να τα αναφέρει  τυχαία?
δες  και τον συνδεσμο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου